دو تصویر از یک وضعیت

بسم الله الرحمن الرحیم 

خبر انلاین - محسن رضایی: متأسفانه شاهد هستیم که از پایین ترین سطح جامعه که خانواده باشد تا سطوح بالای نظام اختلاف و نزاع وجود دارد و هر روز شاهد پرونده سازی‌های مختلف هستیم. اگر این وضعیت در جامعه تداوم یابد، امیدی به آینده اقتصادی مردم نیست. اگر به دنبال شکوفایی اقتصادی کشور در سطح منطقه نباشیم مشکل نان هم پیدا خواهیم کرد و بر سر گندم همان بلایی خواهد آمد که بر سر قیمت مرغ و ارز آمده است. 

....شستشوی مغزی

خبرگزاری کار ایران : احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه ایتارتاس روسیه درباره مهم‌ترین دستاوردهای هشت دوره حضور وی در مجامع عمومی سازمان ملل و اینکه آیا موضوعی وجود دارد که بابت آن در دو دوره ریاست جمهوری خود از آن پشیمان باشد؟ اظهار کرد: استنباط بنده آن است که در طی این مدت سرعت پیشرفت ایران در عرصه های علمی، فناوری، اقتصاد و صنعت چند برابر شده است.

وی اضافه کرد: تنها پشیمانی من آن است که چرا ساعاتی را که شب‌ها استراحت می‌کردم، صرف کار و خدمت برای ملت ایران نکردم.  

نظرات 11 + ارسال نظر
شنگین کلک چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 01:23 http://shang.blogsky.com

دکتر تورا به خدا این چند ساعت خواب شب را
بی خیال شو . ما راضی نیستیم بیش از این به
شما فشار بیاد .

اما او اهل بی خیال شدن نیست و ظاهرا همچنان به فشار آوردن به خود مشغوله!

غریبه ی سابق! چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 09:16

کار یک چیز است. ژست ِکار کردن گرفتن چیز ِدومی است. کار ِفکر شده کردن هم دیگر است.
راستی آن سوالتان؟!
خودم هم ندانستم چرا غریبه فیلتر شد.
می دانید؟!قانون که ندارد آدم از جایی بپرسد چرا
ارادت

سلام
خب چرا کلا حذفش کردید؟ می شد مطالب را به وبلاگ دیگری منتقل کرد.
وبلاگ تازه ای را شروع می کردید.
از اینکه از خودتان خبری دادید ممنونم

داود دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 20:42 http://efaf.mihanblog.com/post/author/470060

سلام
با توجه به همه انتقاداتی که به اقای احمدی نژاد دارم ولی قائلم که ایشان یکی از زحمتکش ترین رئیس جمهورهای دنیا هستند.و به این مملکت خدمات فراوانی کردند.
موفق باشید.

شرف الدین یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 20:39 http://aldin.blogfa.com

عکس ضمیمه عالی بود!

آنتی ابسورد یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 15:40

درود بر جناب ستاریان عزیز
لایک به کامنت های اول و دوم سید.

محمد فرضی یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 14:27 http://khodashenasi.ir/post/author/782744

سلام و ممنون از حضورتون. نه بابا خواهش می کنم از این آدرس هایی هم که دادین ممنونم بله حتما مراجعه می کنم. خوشحالم که دوست باسواد و اهل فضلی مثل شما پیدا کردم..

کوثر یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 07:11

سلام وصبحتون بخیر
اونوقت این آقایون محترم همه چیز واز چشم مردم میبینند!
کم کم همه چیز گرونی سرسام آور پیدا میکنه.اینارو میگن تا مردم وآماده کنند!بعد هرکی پیش خودش عذاب وجدان داشته باشه وفکرش بیراهه بره تا متوجه نشه دور وبرش چ میگذره
اون جناب بعدی که اسمش ونمیارم هم تا حالا چه گلی بسرمون زده که میخواسته شبها بجای خوب کار کنه؟یکی نیست بگه فقط پس اینکار برمیای که با هیئت همراهت دور ایران وجهان وبگردی والله

محمد فرضی شنبه 8 مهر 1391 ساعت 15:11

با سلام خدمت شما. باور کنید اداره مملکت کار آسونی نیست اگر چه دولت هم در گرانی ها بی تقصیر نیست و داره کوتاهی ممی کنه ولی همه تقصیر ها از دولت نیست.
امیر المومنین(ع): آگاه باشید که دنیا محل عمل است نه حساب و آخرت محل حساب است نه عمل.

جواد خراسانی شنبه 8 مهر 1391 ساعت 01:48 http://cheshmejoo.blogfa.com/

سلام.

کاش کسی پیدا شود، او را بخواباند!

یکی از ملوک بی انصاف، پارسایی را پرسید: از عبادت‌ها کدام فاضل‌تر؟
گفت: تو را خواب نیمروز، تا در آن، یک نفس، خلق را نیازاری.

ظـــالمی را خفتــــه دیــدم نیمــه روز
گفتم این فتنه است، خوابش برده به

سلام. یادم است همان اوایل که ا. ن سرِ کار آمده بود و چند چشمه از هنرهایش را نشان داده بود، یک پیامکی راه افتاده بود به این مضمون: "ادارة مملکت کاری ندارد. من با شبی یک استکان روغن قرچک این کار را میکنم!"
حالا باید گفت شانس آوردیم که شبها روده اش کار نمیکرد!
(ببخشید از این اظهارنظر بدبو! اگر دیدید خیلی بد است، خودتان حذفش کنید. ناراحت نمیشوم.)

سلام علیکم.
احمدی نژاد هشتاد بار هم برود سازمان ملل، حضورش در آن جا فایده ای برای ملت ما و منافع ملی ی ما ندارد. یک تعداد دست تکان می دهد و یک تعداد آدمهای پیراهن یقه بسته با خود می برد و برمی گرداند و یک تعداد اللهم عجل لولیک الفرج بر زبان می آورد، و برمی گردد.
احمدی نژاد اصولاً بنیه ی فکری اش چیست، که قرار باشد در سازمان ملل حرف مهم و سودمند بزند؟ خب بله، ایشان در مناظره هایش در انتخابات در داخل ایران، در حد «کارشناس ارشد» بود. مسلط بود در صحبتهایش. اما بخواهد گفت و گوی آزاد و کنترل نشده با خبرنگارهای خارجی انجام دهد، نه او و نه هیچ مقام سیاسی ی فعلی و سابق جمهوری اسلامی، توانا نیستند در پاسخ دادن به خبرنگارهای خارجی.
اگر 23 بهمن 1357 خبرنگار خارجی می آمد و می گفت حاج آقاها، چه طور تا پریرور صلیب سرخ و عفو بین الملل خوب بود مستقر باشد در ایران و زندانهای ایران و به نفع انقلابیون شود، اما الان دالامب دالامب آدم اعدام می کنید و صلیب سرخ و عفو بین الملل و حقوق بشر برایتان «کشک است»، در آن 23 بهمن 1357 جوابهایی به خبرنگارها و منتقدان می دادند، مانند جوابها و حرفهای الان احمدی نژاد.
اگر احمدی نژاد و مقامات همردیف او مافوق او در زمان حاضر و 33 سال گذشته در ایران، سیستمی طراحی می کردند که 12 نفر حق وتوی 300 نماینده ی مجلس و حق وتوی خواست کل ملت را نداشته باشند، و رئیس مملکت طبق واضح قانون اساسی خارج از اتکاء به آراء عمومی نباشد، پیشنهادهای اصلاحگرانه ی ایشان به سازمان ملل، با این جواب و واکنش طبیعی روبه رو نمی شد که «خودت و سیستم خودت که از ما بدتر است».

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد