درباره ی مسابقه سبزه و هفت سین 4

سلام  

دوستان قرار شد از 28 اسفند به بعد، عکسهای سبزه ی هفت سین رو بفرستید و تا سی ام و درست قبل از ساعت سال تحوبل هم مهلت دارید و بعد از تحوبل سال هم تا دو روز مهلت هست که عکسهای خود هفت سین را ارسال کنید. 

چطوری و به کجا عکس ارسال کنید؟!  

یا از راه پیام خصوصی بالای وبلاگ آدرس عکسهای آپلود شده ی خودتون رو بفرستید.  

و  

یا از طریق این دو آدرس ایمیل و ترجیحا جیمیل بفرستید:  

m_satarean@yahoo.com 

msatarean@gmail.com   

به هیچ وجه توی کامنت آدرس عکس آپلود شده را نگذارید

 

 تعداد سبزه برای شرکت در مسابقه محدودیتی ندارد و از هر سبزه هم یک عکس می توانید بفرستید.  

 

 فراموش نکنید که روی هر سبزه هم با دست خط مبارک بنویسید " عیدت مبارک " که اگر احیانا کسی از روی شیطنت رفت سراغ گوگل، لااقل کمی زحمت بکشد تا اینطور عکسی پیدا کند  چطوره که یک "هم وبلاگی" هم به "عیدت مبارک" اضافه کنید که اگر خواست هم نتواند! همه موافقید؟ 

پس روی سبزه حتما بنویسید هم وبلاگی عیدت مبارک بعد عکس بگیرید و بفرستید 

جایزه هم داریم. پس بجنبید که عمو نوروز وقتی امد خواب نباشیم. 

 

امیدوارم و دعا کنیم که سال جدید ِ پیش رو، برای همه ی ما و ملت ما سالی پر از موفقیت و آرامش و آسایش و سرفرازی باشه و کشور ما به آن سربلندی که استحفاقش را داره، برسه. 

پ . ن - مسابقه هفت سین

نظرات 24 + ارسال نظر
کوثر یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 21:27

سلام مجدد
خدمتون عارضم سبزه ی من مثل هرسال تپل مپل وخوشگل شد
تازه شم سفره هفت سینم وروی اوپن آشپز خونه چیدم
هر سال گوشه ای از پذیرایی وبهش اختصاص میدادم ولی خب کمی دست وپا گیر میشد
حالا با همون وسایل سفالی وسفره قلمکار همیشگی یه هفت سین جمع وجور وساده ولی سنتی چیدم بقول شما تهرانیها چیندم
انشالله فردا عکسشون ومیذارم(البته آدرسش و)

سلام
کی فردا میشه از سبزه ها سفره های همه و بخصوص از سبزه و سفره ی هفت سین شما رونمایی کنیم؟!

شنگین کلک یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 19:46 http://shang.blogsky.com

درود بسیار
شنگ مخلص همه وبلاگ نویسان هم هست .
سال نو همگی مبارک باد .

سلام آقا خیلی مخلصم
سال نو بر شما هم پیشاپیش مبارک باشه ان شاءالله

کوثر یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 09:26

سلام وقتتون خوش
میبینم که جناب شنگ قصد براه انداختن جنگ اینترنتی دارن؟؟!!!

سلام
انگار می خواستند خودی و ناخودی راه بیندازند و ما هم گفتیم همه با هم

مریم یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 08:13

آقای ستاریان یادم رفت بهتون بگم
یکی از دوستان از بیرون سبزه خریده می گه کار دسته اصرار داره من واسطه بشم تا شما اجازه بدید سبزه شو تو مسابقه شرکت بده !
برای من اینطوری نوشتند :
شما وساطت کن.کار دست ، کار دسته دیگه.چه فرقی داره؟ تازه کلی بهش رسیدم ...روبان پیچی داره و یه طرفش هم یه بلبل خوشگل نشسته.گردنبند مروارید دخترم هم دورش انداختم.اینا هنر نیست؟

بازم خوبه اینقدر صداقت داشتند و گفتند که خریدند من همه اش به فکر این بودم که اگر کسی به جای درست کردن، رفت و خرید چی؟! اصلا میشه مسابقه رو توی دو قسمت برگزار کرد
۱- اونایی که خودشون درست کردند
۲- اونایی که از بیرون خریدند
بالاخره اینها یک فرقهایی دارند با کسانی که اصلا سبزه و سفره هفت سین ندارند! نه؟!
نظر مثبت تون چیه؟!


کامنتهای بلاگفا برام باز نمیشه!!

مریم یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 07:53

سلام
سیزه هام هر دو کچل کچلند ! می ترسم آخرش مجبور بشم سبزه ی آماده بخرم !
سال دیگه به امید خدا با کوزه سبزه درست می کنم .

سلام
اما سبزه های من عالی عالیند حیف که شکلک پینوکیو نداریم اینجا

الهام شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 20:07 http://sarve1390.blogfa.com

چه قدر این آهنگ چسبید!!!
راستی امسال خیلی سریع نگذشت؟!!!
دست شما برای این طنین قشنگ درد نکنه.همیشه دلتون بهاری باشه و هر روزتون نورزو

سلام
خوشحالم که خوشتان امد. دیروز آهنگ بنیامین رو گذاشته بودم اما تا این آهنگ از مرحوم محمد نوری رو شنیدم فورا عوضش کردم
سال که به سرعت برق و باد و پر از درد و رنج گذشت و یاد شعر مرحوم قیصر امین پور زنده می شد:
هر دم دردی از پی دردی ای سال
با این تن ناتوان چه کردی ای سال ؟
رفتی و گذشتن تو یک عمر گذشت
صد سال سیاه برنگردی ای سال

ممنون از لطفتون و به همچنین شما

شنگین کلک شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 19:54 http://shang.blogsky.com

درود بسیار
داداش مبارک سبزه و ماهی های اون بالا باشه
این هم وبلاگی یکی فقط مشمول ما بلاگ اسکایی ها میشه دیگه
نه ؟

سلام
قربانت. ما دیگه ماهی و سبزه مون رو هم گذاشتیم بالای طاقچه
شما مثل اینکه شب عیدیه هوس کردی بلاگفایی ها و پرشینی ها را بیندازی به جان ما بلاگ اسکایی های بیچاره؟!

کوثر شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 13:44

قالب نو؟؟؟؟؟
آهان حالا کامل باز شد منم میگم مبارکه

سلام عموجان
وقتتون بخیر
سبزه ی من آماده شده هاااااااااااااا
ولی میذارم دو روز دیگه عکسش ومیذارم البته اگه زنده بودم

سلام
قالب نو که نه! قالبم هدر نداشت و به سختی هدر گذاشتم براش
دفعه ی اول به خاطز عکس کمی دیر لود میشه اما دفعات بعد درست می شه

شما یا هر کدوم از دوستان اگر خواستید و آماده بودید، فایلتون رو بفرستید اما بیست و هشتم به بعد رونمایی میشه

مریم شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 12:58

سلام
به به ! مبارک قالب نو
ببم جان خدا نکنه الان عید بشه من یک عاااااااااالمه از کارام مونده به جز کار خونه ، آجیل و شیرینی هم نخریدیم

راستی من با این طرح نخریدن آجیل موافق نیستم ما همه چی رو داریم گرون می خریم چی شده که یک دفعه نوبت به آجیل که رسید همه تصمیم گرفتند آجیل رو تحریم کنند ؟!
بعضیها می گن آجیل جزء چیزای غیرضروریه ! من این حرف رو هم قبول ندارم این دوستان کافیه تو گوگل سرچ کنند و فواید بی شمار آجیل رو بخونند تا متوجه بشن آجیل خیلی هم غیر ضروری نیست !
خدا لعنت کنه باعث و بانی این گرونی ها رو
ماهی رو که با این همه فایده می تونیم بخوریم ، می ترسم یک روزی مجبور بشیم لبنیات و سبزی رو هم از سبد غذایی مون حذف کنیم

راستی آقای ستاریان چی شد که رفتم منبر و از اینجاها سر در آوردم ؟!

سلام
دیشب کلی بیچارگی کشیدم و قالب رو دستکاری کردم تا تونستم به شکل فعلی قالب وبلاگم برسم اما فکر کردم قدری زود باشه و وقتی درست شد، برش داشتم. اما با دیدن قالب نوروزی شما حسودیم گل کرد و دوباره گذاشتمش
اما من تصمیم دارم آجیل نخرم پس همه چی آماده است پس چرا عمو نوروز نمیاد؟
اگر اینقدر اتحاد داشتیم که هر چی گرون می شد همگی با هم نمی خریدیم، وضع این نمی شد که شده! خواص اجیل سرجاش درسته ولی مردم عموما از خرید ضروری ترین چیزها مثل همان ماست و سبزی هم عاجز شدند، /اجیل سرجای خودش

هویت شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 10:31

از این همه اشتباه تایپی در این کامنت معذرت می خواهم !!

اشتباه تایپی طوری نیست

هویت شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 10:28 http://mankiistam.blogfa.com

سلام جناب آقای ستاریان
ایده ی جالبی است . امیدوارم که دلتان روزهای بهاریتان سبزترین باشد ...

پست قبلتون رو خوندم و باید بگم بابت پرنده هیچ نگرانی نداشته باشید . قمری های خونگی بعد از اینکه جوجه هایشان به اندازه ی همین جوجه ای که شما عکس گرفته اید شدند ، شب ها بر بالای درخت و دور تر از بچه شان می خوابند .
و اما رشد سریع این نوع پرنده هم همینطور که فرمودید خیلی سریع است . این پرنده وقتی جوجه هایش بزرگ شدند برای دفعه بعد که بخواهند تخم گذاری کنند ، جای دیگری را برای لانه سازی در نظر می گیرند .
اتفاقا" پشت پنجره ی اتاق کار من هم دقیقاً همین نوع پرنده البته با دو جوجه(که معمولا دو جوجه باید باشد) تا هفته قبل بودند . که جوجه اول که بزرگتر و معمولاً نر است اول از لانه پرید و جوجه دوم تا چند روز بعد در لانه بود که آن هم بعد از تمرین اولیه!! پرید ((ج.جه ها پرنده های حساسی هستند و ممکن است قبل از سن پرواز و از روی ترس لانه را ترک کنند . پریدن جوجه اول تقصیر من شد!چون می خواستم از آنها عکس بگیرم! ناراحت شدم که چرا این کار را کردم ، ولی ،خب! جوجه آننقدر بزرگ شده بود که بتواند خودش دانه بخورد!!))
در پایان تبریک عرض می کنم بابت ازدواج فرزندتان و پیشاپیش سال خوبی را برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم .

سلام آقا محسن
ممنون و ان شاءالله که همگی نصیبی از شادابی طبیعت ببریم

بله حق با شماست و ظاهرا روز به روز بزرگتر و قبراق تر می شوند!
خیلی ممنون از تبریک شما و من هم امیدوارم که سال جدید برای شما و همه ی دوستان سال پر خیر و برکتی باشه

محمد مهدی جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 13:31 http://1sobhe14.persianblog.ir/

سلام
ممنون و متشکر از تمام زحماتی که می کشید.
من هم پیگیر مسابقه ام و انشاا... در رایی و نظر و تشویق همراه دوستان خواهم بود.
امیدوارم همه به رای و قانون احترام بگذارند که اینجا مثل انتخابات ریاست جمهوری خبری از تقلب نیست! بگیر و ببند نداریم.....
بلبل شوق تان همیشه نغمه خوان

سلام
شما لطف داری والا زحمتی نیست.
ممنون. حضور و رای و نظر همه ی شما برایم ذیقیمته
بله انتخابات آزاد و رقابتی و بی نظارت استصوابی
قربان شما

شرف الدین جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 12:38 http://aldin.blogfa.com

آقا هروقت مسابقه برگزار شد بگید ما با بوق و پرچم بیایم تشویق کنیم

سلام
آماده باشید که با شروع مسابقه، یاید سرنا و دهل بزنیم

کوثر جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 08:24

سلام عموجان
صبح دل انگیز بهاریتون بخیر

سلام و وقت عالی متعالی

کوثر پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 20:06

ممنون عموجان بابت احوالپرسی
بحمدلله بهترم

انجام وظیفه کردم
شکرخدا

کوثر پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 19:57

سلام.شبتون خوش وآروم
سبزه ی منم همش جوونه زده وریشه داده
اگر مثل سالهای قبل بشه خیلی پرپشت وزیبا میشه بیاری خدا
اگر توفیق داشتم حتما عکس آپلود شده ی سبزه را همراه با سفره هفت سین ارسال میکنم

سلام
صحت کامل شما و دختر گلتون را از خدا طلب کردم.

آهان! حالا این برای خالی کردن دل رقباست؟! خدا همیشه یاورتون باشه

شنگین کلک پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 18:26 http://shang.blogsky.com

درود
برایتان آرزوی صبر جمیل از درگاه ایزدمنان دارم تا در برگزاری این مسابقه
محکم و استوار و باصلابت به پیش روید . اگر کمکی از ما بر می آمد بفرمایید تا انجام وظیفه نماییم . خدا قوت

سلام
ممنون از لطف و محبت شما دوستان. کم کم دارم از گذاشتن این مسابقه شرمنده می شوم

بزرگ پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 18:13

درود
ای داد بیداد من کلی عکس آماده کرده بودم که به عنوان برگ برنده رو کنم.چقدر حیف که من برنامه ام را روی شاهی گذاشتم غافل از اینکه گیر نخواهد آمد. اما هنوز منتظر ظهور حمال حبیب عجمی در این مورد هستیم

سلام
نه دیگه این وصله ی ناچسبیه برای یک مهندس کشاورزی
جناب حمال حبیب عجمی چنین حبیبی را تنها نخواهد گذاشت

فریبا پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 13:25 http://faribae.blogfa.com/

با سلام خدمت شما ..

و تشکر از احوالپرسی شما ، خدا رو شکر بهترم ..

ظاهرآ این فراخوان شما رو حسابی به زحمت انداخته !
چرا که همش در حال توضیح و خبر رسانی هستید و یه جورایی آرامش شما رو به هم زده !
تازه کلی و نصفی کارا مونده تا این فراخوان به پایان برسه !!
به هر حال همه جوره خسته نباشید میگم ..

موفق باشین ..
تا بعد .

سلام و خدا رو شکر که بهترید.
نه بابا! فراخوان چند خط نوشته است و من شرمنده ام که با اینکارم دوستانم را به زحمت انداخته ام.

ممنونم از خسته نباشید شما
به امید خدا

باران پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 11:29

وقتتون بخیر

ایده ی جالبیه والبته ضد سرقت ! یادش بخیر سالهای پیش دست به سرقتمون خوب بود !!

منم امیدوارم سال جدید سالی همراه با سربلندی وموفقیت وآرامش باشه برای تموم هموطنان عزیزم

سلام
خب من خودمم سابقه دارم
ان شاءالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد